Μία κλήση στηv Forklift Solutions
Βήμα 1
Η κλήση σας έχει καταγραφεί και αμέσως ενημερώνεται ο τεχνικός μας από τη βάση δεδομένων της υπηρεσίας μας. Αυτό μας βοηθά στο να διενεργηθεί μια προκαταρκτική διάγνωση πριν να επικοινωνήσει ο πλησιέστερος διαθέσιμος τεχνικός μας για τις υπόλοιπες πληροφορίες που χρειάζονται για μια γρήγορη και αποτελεσματική ανταπόκριση.
Βήμα 2
Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία των κινητών επικοινωνιών και τους υπολογιστές χειρός, κάθε τεχνικός έχει άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με τους στόλους των πελατών, την υποβολή εκθέσεων, το ιστορικό κινήσεων και τις οικονομικές προσφορές. Οπλισμένος με όλες αυτές τις πληροφορίες ο τεχνικός είναι σε θέση να επικεντρωθεί στο πρόβλημα για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη.
Βήμα 3
Κάθε ένα από τα φορτηγά των υπηρεσιών μας φέρει ένα απόθεμα ανταλλακτικών που αντανακλά στις ανάγκες των τοπικών στόλων των πελατών μας. Αυτό σημαίνει πως τα περισσότερα προβλήματα μπορούν να επιλυθούν από την πρώτη πρόσκληση. Στην περίπτωση που το πρόβλημα δεν επιλυθεί ο τεχνικός μας θα κάνει τη διάγνωση της βλάβης και θα ακολουθήσει οικονομική προσφορά.
Βήμα 4
Όταν ολοκληρωθεί η εργασία το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι απλά να ελέγξετε και να εγκρίνετε την έκθεση των τεχνικών μας. Οι λεπτομέρειες της βλάβης ενημερώνονται για το ιστορικό συντήρησης μηχανήματων και θα παρέχονται με ένα αντίγραφο της έκθεσης υπηρεσίας σε προτιμώμενη μορφή σας - με fax, e-mail ή μέσω ταχυδρομείου.