Μία κλήση στη forklift solution

Μία κλήση στην forklift solution θέτει σε κίνηση ένα μηχανισμό για την άμεση απόκριση των υπηρεσιών μας:

ΒΗΜΑ 1 Η κλήση σας έχει καταγραφεί και αμέσως ενημερώνετε τεχνικός από την βάση δεδομένων της υπηρεσίας μας. Αυτό μας βοηθά να διενεργηθεί προκαταρκτική διάγνωση πριν να επικοινωνήσει ο πλησιέστερος διαθέσιμος τεχνικός για τις υπόλοιπες πληροφορίες που χρειάζονται για μια γρήγορη και αποτελεσματική ανταπόκριση

ΒΗΜΑ 2 Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία των κινητών επικοινωνιών και υπολογιστές χειρός, κάθε τεχνικός έχει άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με τους στόλους των πελατών, υποβολή εκθέσεων, ιστορικό κινήσεων και τις οικονομικές προσφορές. Οπλισμένοι με όλες αυτές τις πληροφορίες ο τεχνικός είναι σε θέση να επικεντρωθεί στο πρόβλημα και την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη.

ΒΗΜΑ 3 Κάθε ένα από τα φορτηγά των υπηρεσιών μας φέρει ένα απόθεμα  ανταλλακτικών που αντανακλούν τις ανάγκες των τοπικών στόλων των πελατών μας, πράγμα που σημαίνει ότι τα περισσότερα προβλήματα μπορούν να επιλυθούν από την πρώτη πρόσκληση. Στην περίπτωση που το πρόβλημα δεν επιλυθεί ο τεχνικός μας θα κάνει την διάγνωση της βλάβης και θα ακολουθήσει οικονομική προσφορά.

ΒΗΜΑ 4 Όταν ολοκληρωθεί  η εργασία  το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι απλά να ελέγξετε και να εγκρίνετε την έκθεση των Τεχνικών μας . Οι λεπτομέρειες της βλάβης  ενημερώνονται για το ιστορικό συντήρησης μηχανήματων και θα παρέχονται με ένα αντίγραφο της έκθεσης υπηρεσίας σε προτιμώμενη μορφή σας - με fax, e-mail ή ταχυδρομείου.

Blog

Τελευταία Νέα

Social Media

Facebook

Google+

Επικοινωνία

κμ ΠΕΟ Αθηνών Θεσσαλονίκης, Αλεξάνδρεια, ΤΚ:59300

Αβραμίδης Μιχάλης

Κιν: +30 697 227 02 24

Θεοφάνους Δημήτρης

Κιν: +30 697 380 19 06

email: info@fls.gr | support@fls.gr

© 2017 Forklift Solutions. All Rights Reserved. Designed By webdigit